Formula 1: Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Μαξ Φερστάπεν

Formula 1: Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Μαξ Φερστάπεν
Νικητής του Γκραν Πρι Αμπού Ντάμπι και Παγκόσμιος Πρωταθλητής αναδείχθηκε ο Μαξ Φερστάπεν μετά από έναν δραματικό αγώνα.

Παγκόσμιος πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του αναδείχθηκε ο Μαξ Φερστάπεν ο οποίος νίκησε στο επεισοδιακό Γκραν Πρι του Αμπου Ντάμπι, προσπερνώντας τον Λιούις Χάμιλτον στον τελευταίο γύρο.

Στην εκκίνηση ο Χάμιλτον είχε καλύτερη αντίδραση και πήρε την πρωτοπορία του αγώνα, με τον Φερστάπεν να ακολουθεί και να προσπαθεί να κερδίσει ξανά την πρώτη θέση κάνοντας μία κίνηση από την εσωτερική.

Ο Ολλανδός βρισκόταν πιο μπροστά, όμως ο Χάμιλτον βγήκε εκτός πίστας προσπαθώντας να… αποφύγει τον αντίπαλό του για να μην έχουν επαφή, όμως έκοψε δρόμο με αποτέλεσμα η Red Bull να παραπονεθεί στον παρατηρητή του αγώνα.

Δεν υπήρξε καμία διερεύνηση για το συμβάν, καθώς θεωρήθηκε καθαρός ο αγώνας, με τον βρετανό να οδηγεί την κούρσα.

Στον 12ο γύρο οι Χάμιλτον και Φερστάπεν μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, με τον Πέρεζ να παραμένει στην πίστα και να περιμένει τον πιλότο της Mercedes για να τον… καθυστερήσει προκειμένου να πλησιάσει ο ολλανδός.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μεξικανός άσσος της Red Bull έκανε την καλύτερη οδήγηση της σεζόν και μία από τις καλύτερες στην καριέρα του, καθώς έχοντας φθαρμένα ελαστικά και δεχόμενος την πίεση του Χάμιλτον, κατάφερε να κρατηθεί στην πρώτη θέση.

Η δυναμικότητα του μονοθεσίου του Χάμιλτον και τα πιο φρέσκα ελαστικά, τον βοήθησαν να ανέβει στην κορυφή, με τον Φερστάπεν να τον ακολουθεί.

Στον 27ο γύρο ο Κίμι Ραϊκόνεν έσπασε το εμπρόσθιο μέρος της αεροτομής του μονοθεσίου του, καθώς είχε επαφή με τις μπαριέρες, και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα καθώς η βλάβη δεν μπορούσε να διορθωθεί.

Έτσι ο θρυλικός Φιλανδός πιλότος έγραψε τον επίλογο της καριέρας του στην Formula 1 με έναν τρόπο που δεν θα ήθελαν οι εκατομμύρια φίλαθλοί του.

Αντίστοιχα, στον 35ο γύρο ο Αντόνιο Τζοβινάτσι αναγκάστηκε να εγκαταλέιψει λόγω μηχανικού προβλήματος και άφησε το μονοθέσιό του σε σημείο που χρειάστηκε η παρέμβαση του «Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας».

Έτσι η Red Bull αποφάσισε να κάνει την δεύτερη αλλαγή ελαστικών στον Φερστάπεν προκειμένου να… κυνηγήσει τον Χάμιλτον μέχρι το τέλος του αγώνα.

Στον 53ο γύρο ο Νικολάς Λατίφι είχε ένα ατύχημα, με το μονοθέσιο να μένει στην μέση της πίστας και το αυτοκίνητο ασφαλείας να μπαίνει στην πίστα, γεγονός που έφερε τον Φερστάπεν ακριβώς πίσω από τον Χάμιλτον, με 5 μονοθέσια να μεσολαβούν (τα οποία βρίσκονταν έναν γύρο πίσω).

Οι αγωνοδίκες έδωσαν την άδεια σε αυτούς τους πέντε να περάσουν το αυτοκίνητο ασφαλείας, προκειμένου στον τελευταίο γύρο οι δύο πρώτοι να μονομαχίσουν για την νίκη και κατ' επέκταση τον τίτλο.

Ο Χάμιλτον προσπάθησε να κρατήσιε πίσω του τον Ολλανδό, όμως ο Φερστάπεν



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr



VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Κοσμάς Ανθόπουλος - Ειρήνη Νικολάτου - Δικηγορικο Γραφειο
Ασφάλειες Γεωργιάδης - HG Brokers SA
ΕΠΙΠΛΑ ΑΦΟΙ ΤΑΣΣΟΥ
ACS ...σημαίνει courier
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline