Η γκολάρα του Καλέμι στο φιλικό με την Bylis

Αν και το φιλικό του ΠΑΣ Γιάννινα με την Bylis μαγνητοσκοπήθηκε από πλευράς ΠΑΕ μόνο για προπονητικούς σκοπούς, δεν ήταν δυνατόν, έστω το στιγμιότυπο με το γκολ, να μην το δει όλος ο κόσμος.

Ήταν ένα σπάνιας ομορφιάς γκολ από τον νεαρό Ορέστη Καλέμι, ο οποίος κινήθηκε πολύ ωραία έξω από την περιοχή και δεξιά από το ημικύκλιο, έφερε την μπάλα στο αριστερό πόδι ,έβαλε αρκετά φάλτσα και έστειλε την μπάλα στο απέναντι παραθυράκι.

Απολαύστε το!

 

 

Το άρθρο Η γκολάρα του Καλέμι στο φιλικό με την Bylis εμφανίστηκε πρώτα στο Super-FM.


ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: super-fm.gr


  • Εμφανίσεις: 811

Αυτός είναι ο μήνας με τις περισσότερες ζημιές από χαλάζι

Αυτός είναι ο μήνας με τις περισσότερες ζημιές από χαλάζι
Η κλιματική αλλαγή προκαλεί ολοένα συχνότερες και εντονότερες καλοκαιρινές καταιγίδες με χαλαζόπτωση, οι οποίες κάνουν μεγάλες ζημιές στα αυτοκίνητα, αν και τώρα πλέον μπορούν να επισκευαστούν εύκολα και γρήγορα.

Το τελευταίο πράγμα που έρχεται στο μυαλό μας μέσα στον παρατεταμένο καύσωνα και τη λειψυδρία, που βιώνουμε εδώ και αρκετές εβδομάδες, είναι οι καταιγίδες. Ωστόσο η κλιματική αλλαγή είναι εδώ και αποτυπώνεται με ολοένα συχνότερες καλοκαιρινές καταιγίδες με έντονες βροχοπτώσεις, καταστροφικά μπουρίνια και χαλάζι.

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Hellas Direct για το 2023, οι περισσότερες ζημιές σε αυτοκίνητα από χαλάζι καταγράφηκαν τον Ιούνιο και μάλιστα με σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους μήνες του έτους. Αντίστοιχα ήταν τα αποτελέσματα της έρευνας της Hellas Direct και για το 2022, αν και αναφέρονταν μόνο σε σπασμένα τζάμια και όχι στις συνολικές ζημιές των αυτοκινήτων. Μια αναδρομή σε προηγούμενα χρόνια επιβεβαιώνει, ότι το καλοκαίρι αποτελεί την εποχή με τις συχνότερες χαλαζοπτώσεις, αφού το 2019 και το 2021 συνέβησαν τα περισσότερα τέτοια περιστατικά τον Ιούλιο, ενώ το 2020 τον Ιούνιο.

Πώς δημιουργείται το χαλάζι

Αυτό συμβαίνει, επειδή εισρέουν τους πιο καυτούς μήνες του έτους στην περιοχή μας ψυχρές αέριες μάζες από τα βόρεια, ενώ την ίδια στιγμή βράζει το έδαφος. Τότε προκαλούνται στροβιλισμοί λόγω της μεγάλης διαφοράς θερμοκρασίας εδάφους και αέρα, οι οποίοι κολλάνε με τους κόκκους υγρασίας στα σύννεφα και έτσι δημιουργούνται οι χαλαζόκοκκοι.

Οι ζημιές που μπορούν να προκαλέσουν οι λευκοί, συμπαγείς κρύσταλλοι πάγου στα αυτοκίνητα μας, είναι σημαντικές και εξαρτώνται φυσικά από τη διάρκεια και την ένταση της χαλαζόπτωσης, αλλά και το μέγεθος του χαλαζιού.

Το χαλάζι μας αιφνιδιάζει και μας βρίσκει σχεδόν πάντα απροετοίμαστους, οπότε οι ζημιές στα αυτοκίνητα είναι μαζικές και αφορούν ολόκληρες περιοχές, με εξαίρεση τα οχήματα που έτυχε να σταθμεύουν σε κλειστό και προστατευμένο χώρο. Τα πιο συνηθισμένα σημάδια που αφήνει μια χαλαζόπτωση πάνω σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να θυμίζουν τα σημάδια από τρακαρίσματα- γρατζουνιές, φθορές στη βαφή, ζημιές στα τζάμια- αλλά μπορεί να είναι πιο σοβαρά, λακκούβες και βαθουλώματα στο καπό και την οροφή, μεγάλες ζημιές στη βαφή, σπασμένα τζάμια σε βαθμό που το αυτοκίνητο να μην είναι ασφαλές να το οδηγήσει κανείς.

inativehagel1_1_bf8d0.jpg

Πώς μπορούμε να προστατεύσουμε το αυτοκίνητό μας από το χαλάζι

Δεν μπορούμε να προβλέψουμε τη χαλαζόπτωση, μπορούμε όμως να έχουμε φροντίσει να προστατεύσουμε το αυτοκίνητό μας: Να έχουμε προνοήσει να συμπεριλάβουμε στην ασφάλεια αυτοκινήτου κάλυψη για Φυσικά φαινόμενα. Δεν ξεχνάμε επίσης την κάλυψη για Θραύση κρυστάλλων, ώστε να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο όπου κι αν έχει προκαλέσει το χαλάζι ζημιές στο αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση, οι σωστές καλύψεις θα μας λύσουν τα χέρια ώστε μετά το χαλάζι η ασφαλιστική να αναλάβει την αποζημίωση αυτοκινήτου.

Χάρη στη σωστή ασφαλιστική κάλυψη, δεν θα χρειαστεί να βάλουμε το χέρι στην τσέπη μας για την επισκευή του αυτοκινήτου μας από τα ‘’ενθύμια’’ της χαλαζόπτωσης. Παραμένει ωστόσο το ερώτημα, πώς θα ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με τα καλύτερα αποτελέσματα και χωρίς να ταλαιπωρηθούμε. Μέχρι πρόσφατα η επιλογή ήταν μία για την αποκατάσταση των ζημιών: ο παραδοσιακός τρόπος, δηλαδή στοκάρισμα και βάψιμο του αυτοκινήτου σε φανοποιείο. Ευτυχώς όμως, εδώ και μερικά χρόνια υπάρχει και μια πολύ ενδιαφέρουσα εναλλακτική επιλογή, όπου επαναφέρεται η λαμαρίνα στην προηγούμενη κατάσταση εξαφανίζοντας τις μικρές λακκούβες πιέζοντας από το εσωτερικό, χωρίς να χρειαστεί στοκάρισμα και βαφή.

Πρόκειται για τη μέθοδο PDR, από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων Paintless Dent Repair, δηλαδή «επισκευή χωρίς βαφή», η οποία κοστίζει φθηνότερα από την αποκατάσταση σε φανοποιείο, ενώ ολοκληρώνεται και πολύ γρηγορότερα. Συγκεκριμένα, η επισκευή των ζημιών από χαλάζι με τον παραδοσιακό τρόπο απαιτεί συνήθως μια εβδομάδα ή δέκα ημέρες, ενώ με το PDR χρειάζονται μόνο μια έως δύο ημέρες, δεν επηρεάζεται η αντισκωριακά προστασία του αμαξώματος και δεν μένουν σημάδια, που θα μπορούσαν να μειώσουν την αξία του οχήματος.

  • Εμφανίσεις: 587

Έφτασαν στην Ελλάδα οι νέες υβριδικές εκδόσεις του Opel Corsa και του SUV Mokka

Έφτασαν στην Ελλάδα οι νέες υβριδικές εκδόσεις του Opel Corsa και του SUV Mokka
Οι τιμές για το best seller Opel Corsa ξεκινούν από 17.900 ευρώ με κινητήρα 75 ίππων και για το δημοφιλές Mokka από 22.900 ευρώ για την έκδοση 100 ίππων.

Η Opel, συνεπής στη δέσμευσή της να προσφέρει φιλικές προς το περιβάλλον, καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις κινητικότητας, εμπλουτίζει την προϊοντική γκάμα της με τις υβριδικές εκδόσεις των Opel Corsa και Opel Mokka SUV.

Η προηγμένη τεχνολογία είναι εύκολη στη χρήση και προσφέρει μια ‘ηλεκτρική’ οδηγική εμπειρία, χωρίς το άγχος της αυτονομίας και της φόρτισης.

ioffercorsamokka2_8b098.webp

Το 48V υβριδικό σύστημα της Opel διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου, που φορτίζεται αυτόματα υπό συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης, καθώς και νέους υπερτροφοδοτούμενους τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες 1.2 lt, απόδοσης 74 kW/100 hp και 100 kW/136 hp, που έχουν εξελιχθεί ειδικά για τις υβριδικές εκδόσεις. Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα νέο, ηλεκτροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW/28 hp.

ioffercorsamokka3_ba997.jpg

Η υβριδική τεχνολογία προσφέρει ένα ευρύ φάσμα πλεονεκτημάτων, ιδίως για αυτούς που κινούνται συνήθως σε αστικό περιβάλλον. Ο ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά τον βενζινοκινητήρα ιδιαίτερα κατά την επιτάχυνση και κατά την εκκίνηση από στάση. Συμβάλλει επίσης στη ροπή, ιδίως στις χαμηλές στροφές του κινητήρα, γεγονός που ωφελεί τη δυναμική οδήγηση και τη μείωση των εκπομπών CO2

ioffercorsamokka4_36115.webp

Σε χαμηλές ταχύτητες, ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση για έως και ένα χιλιόμετρο ή έως και το 50% του συνολικού χρόνου οδήγησης εντός πόλης, χάρη στη λειτουργία ανάκτησης ενέργειας. Κατά την επιβράδυνση, ο βενζινοκινητήρας σταματά και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας 48V του υβριδικού συστήματος. 

ioffercorsamokka5_2dc22.jpg

Το σύστημα είναι σχεδιασμένο, ώστε να εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή απόδοση ανά πάσα στιγμή με τη χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Ανάλογα με τις προτιμήσεις του, ο οδηγός του μπορεί επίσης να επιλέξει μεταξύ των τριών λειτουργιών οδήγησης: Eco, Normal και Sport.

Γκάμα Opel Hybrid: οι παραγγελίες ξεκίνησαν!

Τα νέα Corsa Hybrid και Mokka Hybrid είναι άμεσα διαθέσιμα προς παραγγελία στο Επίσημο Δίκτυο Opel σε όλη την Ελλάδα.

Σημαντικό είναι να αναφερθούν οι ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές για όλες τις εκδόσεις των δύο μοντέλων. Συγκεκριμένα, οι τιμές για το Opel Corsa ξεκινούν από €17.900 (με προωθητικό πρόγραμμα) για την έκδοση Edition Pack 1.2lt 75hp με μηχανικό κιβώτιο 6-σχέσεων, ενώ για το Opel Mokka οι τιμές ξεκινούν από €22.900 για την έκδοση Edition 1.2lt 100hp με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

  • Εμφανίσεις: 608

Γιατί κινδυνεύουν με λουκέτο οι Maserati, Alfa Romeo και πώς θα επιστρέψει η Autobianchi

Γιατί κινδυνεύουν με λουκέτο οι Maserati, Alfa Romeo και πώς θα επιστρέψει η Autobianchi
Ο πρόεδρος της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, δήλωσε ότι όποιες από τις 14 εταιρείες του ομίλου δεν είναι κερδοφόρες, θα κλείσουν και τόνισε, ότι δεν υπάρχουν ταμπού!

Η ίδρυση του ομίλου Stellantis στις αρχές του 2021 εξελίχθηκε από την πρώτη στιγμή σε μία στρατηγικά σωστή κίνηση υψηλής κερδοφορίας. Μετά όμως το πρώτο εξάμηνο του 2023 με κέρδη ρεκόρ ύψους 10,9 δισεκατομμυρίων ευρώ, ξεκίνησε μια πτωτική πορεία, με αποκορύφωμα το πρώτο εξάμηνο του 2024, οπότε περιορίστηκε η κερδοφορία της Stellantis σε 5,9 δισεκατομμύρια ευρώ. Η συγκεκριμένη εξέλιξη προκάλεσε την έκρηξη του Πορτογάλου Κάρλος Ταβάρες, που ηγείται της Stellantis και θεωρείται ένας από τους ισχυρότερους -και σκληρότερους- κορυφαίους μάνατζερ της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο 65χρονος προειδοποίησε, ότι θα κλείσει τις μάρκες που δεν φέρνουν χρήματα, ενώ τόνισε ότι δεν υπάρχουν ταμπού και ιερές αγελάδες μεταξύ των 14 εταιρειών αυτοκινήτου της Stellantis. Αν κρίνουμε από τα οικονομικά αποτελέσματα, πρώτη υποψήφια για λουκέτο πρέπει να θεωρείται η Maserati, η οποία κατέγραψε το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου 2024 μόνον 6.500 πωλήσεις σε συνδυασμό με ζημιές ύψους 82 εκατομμυρίων ευρώ.

Μια άλλη ιστορική μάρκα, που κινδυνεύει με ξαφνικό θάνατο, είναι η Alfa Romeo εξαιτίας της χρόνιας αδυναμίας της να ανακάμψει στα υψηλά επίπεδα του ένδοξου παρελθόντος της. Δυσαρέσκεια επικρατεί στα υψηλά κλιμάκια της Stellantis για τη μάρκα πολυτελείας DS, αλλά και για την αμερικανική Chrysler. Ο Ταβάρες βλέπει αυτές τις εταιρείες σαν βαρίδια, που δεν του επιτρέπουν να πετύχει τον μακροπρόθεσμο στόχο του, να αναδείξει τη Stellantis σε πιο κερδοφόρο αυτοκινητοκατασκευαστή παγκοσμίως.

istellantisend2_1_669fd.jpg

*O CEO της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες

Στις μάρκες Fiat και Dodge έχει δοθεί μια περίοδος χάριτες, επειδή βρίσκονται σε φάση μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, ενώ σε λαμπερό πετράδι του ομίλου έχει αναδειχθεί η πάλαι ποτέ προβληματική Opel. Η γερμανική μάρκα με σήμα τον κεραυνό πέρασε το 2017 από τη General Motors στο γαλλικό όμιλο PSA και στη συνέχεια στη Stellantis, όπου εντυπωσιάζει με τα υψηλά κέρδη της. Πολύ επιτυχημένες θεωρούνται οι δύο γαλλικές εταιρείες Peugeot και Citroen, όπως επίσης το αμερικανικό διαμαντάκι, που ακούει στο όνομα «Jeep».

istellantisend3_1_f4e7c.jpg

*Η Autobianchi μπορεί να περάσει σε κινεζικά χέρια

Το ενδοομιλικό ξεκαθάρισμα της Stellantis και το ενδεχόμενο λουκέτο στις ζημιογόνες μάρκες Alfa Romeo, DS και Maserati, εκτιμάται ότι θα δώσει φτερά στις υπόλοιπες εταιρείες, θα συμβάλλει σε μία καλύτερη κατανομή ρόλων και αγοραστικών κοινών και στην εξοικονόμηση χρημάτων, π.χ. στον τομέα του μάρκετινγκ. Η αναδιάρθρωση της Stellantis φημολογείται, ότι θα επαναφέρει στη ζωή ορισμένες μάρκες της που έχουν εξαφανιστεί από το προσκήνιο, όπως η Autobianchi και η Innocenti. Λέγεται, ότι η κυβέρνηση Μελόνι πιέζει τον Ταβάρες να τις πουλήσει σε Κινέζους κατασκευαστές αυτοκινήτων, που θα δεσμευτούν να δημιουργήσουν στην Ιταλία μονάδες παραγωγής.

Πρόκειται για μια «win win situation», αφού ο Ταβάρες θα εξασφαλίσει έσοδα από το πουθενά και θα εξομαλύνει τις τεταμένες σχέσεις του με την ιταλική κυβέρνηση, ενώ η Μελόνι θα μπορεί να υπερηφανεύεται ότι δημιούργησε χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και αναγέννησε την εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία.

  • Εμφανίσεις: 629

Σε ποιες ευρωπαϊκές χώρες δεν πληρώνεις διόδια στους αυτοκινητόδρομους

Σε ποιες ευρωπαϊκές χώρες δεν πληρώνεις διόδια στους αυτοκινητόδρομους
Στην Ελλάδα πληρώνουμε τσουχτερά την άνεση και την ασφάλεια, που προσφέρουν οι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι, ωστόσο υπάρχουν χώρες, όπου η χρήση τους είναι δωρεάν.

Τυχεροί πρέπει να νιώθουν οι πολίτες οκτώ ευρωπαϊκών χωρών, στις οποίες δεν προβλέπονται διόδια για τη χρήση των αυτοκινητοδρόμων από τα Ι.Χ. Μάλιστα οι έξι από αυτές ανήκουν στις πλουσιότερες χώρες της Ευρώπης με υψηλά μέσα εισοδήματα για τους κατοίκους τους, αφού πρόκειται για τις Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Φινλανδία και Δανία, ενώ την οκτάδα συμπληρώνουν η Κύπρος και η Εσθονία.

Σε αυτές τις οκτώ χώρες θα πρέπει να προσθέσουμε άλλες δύο και πιο συγκεκριμένα τη Λετονία και τη Μεγάλη Βρετανία, στις οποίες πληρώνεις διόδια μόνο σε ένα μικρό μέρος των αυτοκινητοδρόμων τους, ενώ στο μεγαλύτερο τμήμα του οδικού δικτύου μετακινείσαι δωρεάν. Για παράδειγμα στην Αγγλία προβλέπονται διόδια μόνο στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Μ6 περιφερειακά του Μπέρμιγχαμ, στο τούνελ Μ25 του Ντάρτφορντ και στη γέφυρα Μ25 Queen Elizabeth II, ενώ εισπράττονται διόδια για την είσοδο με το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της ημέρας στο κέντρο του Λονδίνου.

vinieta_8901e.jpg

Σε αρκετά ευρωπαϊκά κράτη αγοράζουν οι κάτοχοι μηχανοκίνητων οχημάτων αυτοκόλλητα σήματα ή ψηφιακές βινιέτες για τη χρήση των αυτοκινητοδρόμων σε ετήσια βάση ή για μικρότερα χρονικά διαστήματα. Στην Αυστρία κοστίζει η ετήσια βινιέτα για τα Ι.Χ. και τα οχήματα έως 3,5 τόνων 96,40 ευρώ και για τις μοτοσικλέτες 38,50 ευρώ, ενώ αν χρειάζεται να διασχίσεις τη χώρα ως τουρίστας απαιτούνται 8,60 ευρώ για το ημερήσιο πάσο και 11,50 ευρώ για το αντίστοιχο δεκαήμερης ισχύος. Παρόμοιας λογικής βινιέτες προβλέπονται και στα περισσότερα ανατολικοευρωπαϊκά κράτη, όπως π.χ. σε Τσεχία, Σλοβενία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Ρουμανία, κλπ.

Και εδώ όμως υπάρχουν αρκετές διαφοροποιήσεις. Στην Ουγγαρία για παράδειγμα είναι υποχρεωτική η βινιέτα μόνο για το 70% του δικτύου των αυτοκινητοδρόμων, στη Βουλγαρία είναι απαραίτητη για κάθε είδος δρόμου, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις χρεώνονται εξτρά κάποια τμήματα του οδικού δικτύου, κυρίως γέφυρες και μεγάλες σήραγγες. Κάτι ανάλογο ισχύει και στην πατρίδα μας, όταν περνάμε τη γέφυρα του Ρίου - Αντιρρίου ή διασχίσουμε την υποθαλάσσια σήραγγα του Ακτίου έξω από την Πρέβεζα.

Εννοείται, ότι τη μεγαλύτερη οικονομική επιβάρυνση έχουν οι κάτοικοι των χωρών με σταθμούς διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους τους, εφόσον φυσικά τους χρησιμοποιούν σχετικά συχνά. Ανάμεσά τους περιλαμβάνεται η Ελλάδα, όπου η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη κοστίζει για ένα Ι.Χ. 33,5 ευρώ, ενώ από την Αθήνα έως την Πάτρα πληρώνουμε 12,60 ευρώ διόδια, όταν την ίδια στιγμή έχουμε πολύ χαμηλότερους μισθούς και εισοδήματα από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο.

  • Εμφανίσεις: 563

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

George Coiffure
Σ' αναμμένα Κάρβουνα
WebCenter - Smart Internet Solutions
Τάτσης Άγγελος - Τζίμα Αριστέα - Οδοντοτεχνικό Εργαστήριο
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Save