WRC: Η Pirelli καινοτομεί και φέρνει τα «Pirelli Scorpion» στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα

WRC: Η Pirelli καινοτομεί και φέρνει τα «Pirelli Scorpion» στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα

Ένα μεγάλο βήμα μπροστά έκανε η ιταλική εταιρεία ελαστικών, Pirelli, η οποία πέραν της νέας της… δημιουργίας, «Pirelli Scorpion», θα είναι η αποκλειστική πάροχος στο πρωτάθλημα του WRC αλλά και σε αυτά των WRC2, WRC3 και Junior WRC.

Θέληση για συνεχή εξέλιξη και εφαρμογή καινοτόμων ιδεών στον μηχανοκίνητο αθλητισμό φαίνεται πως έχει η Pirelli, η οποία δημιούργησε μία καινούρια σειρά ελαστικών ονόματι «Scorpion» τα οποία θα χρησιμοποιηθούν σε προσεχές αγώνα του WRC.

Ο διαχειριστής δραστηριοτήτων Ράλι της ιταλικής εταιρείας τόνισε ότι η Pirelli θα είναι ο κύριος πάροχος ελαστικών στην κατηγορία WRC αλλά και στα WRC2, WRC3 και Junior WRC, με αποτέλεσμα να εδραιωθεί στον χώρο.

Τονίζεται ότι η Pirelli προμηθεύει όλες τις ομάδες της Formula 1 με ελαστικά, ενώ η πρόσφατη ανανέωση της συμφωνίας τους θα την «κρατήσει» μαζί με την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού για μερικά χρόνια ακόμα.

«Scorpion»

Τα Pirelli Scorpion (τα οποία θα έχουν δύο διαβαθμίσεις, τα σκληρά και τα μαλακά) δοκιμάστηκαν στην Ισπανία από τους Sébastien Ogier και Juho Hänninen, σηματοδοτώντας την πρώτη επίσημη δοκιμή με ανταγωνιστικό όχημα της μεγάλης κατηγορίας.

Τα συγκεκριμένα ελαστικά θα κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά στο Vodafone Rally Portugal (20 - 23 Μαΐου), ενώ αναμένεται να περάσει ένα μικρό χρονικό διάστημα μέχρι τα πληρώματα να συνηθίσουν την… λειτουργία τους.

«Συνεχής βελτίωση…»

Ο διευθυντής της Pirelli στον τομέα των Ράλι, Terenzio Testoni, δήλωσε:

«Και οι δύο οδηγοί (Ogier και Hänninen) ήταν αρκετά ευχαριστημένοι με αυτό που ένιωσαν οδηγώντας τα οχήματά τους. Τα ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν σε ξηρές θερμοκρασίες μεταξύ 15 ° C και 20 ° C και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα, ούτε και στην δοκιμή πρόσκρουσης που έγινε με μεγάλες πέτρες».

«Η κατάσταση ίσως δεν ήταν τέλεια για το σκληρό ελαστικό αλλά καταφέραμε να κάνουμε έναν κύκλο των 110 χιλιομέτρων χρησιμοποιώντας μόνο ένα σετ. Θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε», πρόσθεσε.

Η Toyota έδωσε το «πράσινο φως»

Μιλώντας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, ο τεχνικός διευθυντής της Toyota, Tom Fowler ήταν ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα που έβγαλε η ομάδα του, αναφέροντας ότι δεν είναι καθόλου εύκολο για τον κατασκευαστή των ελαστικών να μπορέσει να ικανοποιήσει όλα τα πληρώματα και τις ομάδες.

«Έρχονται αγώνες με επιφάνειες που ποικίλλουν. Από διαδρομές σε καυτή άσφαλτο και χώμα, μέχρι το ολισθηρό και βρεγμένο οδόστρωμα που συναντάμε στην Ουαλία.

Γενικά, όλα ήταν εντάξει στη δοκιμή. Η κύρια διαφορά είναι ότι το σκληρό ελαστικό είναι αρκετά δύσκολο σε σύγκριση με αυτό που έχουμε συνηθίσει με τη Michelin τα προηγούμενα χρόνια, όμως δεν υπήρχαν προβλήματα».



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr



VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Ποδήλατο Γιαννούλη
Κοσμάς Ανθόπουλος - Ειρήνη Νικολάτου - Δικηγορικο Γραφειο
WebCenter - Smart Internet Solutions
Galaxy Hotel