Προειδοποίηση
  • JFolder: :files: Η διαδρομή δεν καταλήγει σε φάκελο. Διαδρομή: [ROOT]/images/Keraboss Super K
Σημείωση
  • There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/Keraboss Super K

H Red Bull ετοιμάζει ένα «διαστημικό» hypercar

H Red Bull ετοιμάζει ένα «διαστημικό» hypercar
Το πρώτο της hypercar παρουσίασε η Red Bull, η οποία γνωστοποίησε ότι θα κατασκευαστούν μόλις 50 αυτοκίνητα.

Τα σχέδια αναμένεται να πάρουν… σάρκα και οστά, καθώς η Red Bull ετοιμάζεται να λανσάρει το δικό της hypercar αξίας 5 εκατομμυρίων λιρών, με την κυκλοφορία του να είναι προγραμματισμένη για το 2025.

Πρόκειται για μία περιορισμένη σειρά 50 αυτοκινήτων που θα κατασκευαστούν στην έδρα της ομάδας «Red Bull Advanced Technologies», στο Μίλτον Κέινς, ενώ θα φέρει την υπογραφή του Άντριαν Νιούι. Ο Βρετανός μηχανικός της Formula 1, είναι ο νυν επικεφαλής και τεχνικός διευθυντής της ομάδας Red Bull Racing και βρίσκεται μόνο υπό τον αρχηγό, Κρίστιαν Χόρνερ. Σημειώνεται ότι ο Νιούι είναι ένας από τους πιο έμπειρους μηχανικούς στην F1 καθώς είχε σχεδιάσει τα μονοθέσια που κατάφεραν να κατακτήσουν το παγκόσμιο πρωτάθλημα των κατασκευαστών 4 συνεχείς χρονιές (2010-2013).

Τροφοδοτούμενο από έναν υβριδικό κινητήρα V8, τα στοιχεία που έχουν δοθεί στην δημοσιότητα αναφέρουν ότι το όχημα αναμένεται να έχει πάνω απο 1.100 ίππους, με το διθέσιο υπερ-αυτοκίνητο να έχει σχεδιαστεί από ανθρακόνημα και να χρησιμοποιεί την ίδια νοοτροπία στην αεροδυναμική του σχεδίαση, όπως ακριβώς και τα μονοθέσια της F1.

{https://twitter.com/redbullracing/status/1541707983197011970}

«Ορόσημο στην εξέλιξη της Red Bull»

Το όνομά του θα είναι «RB17» και η τιμή του θα αγγίζει τα 5 εκατομμύρια λίρες, ενώ οι ιδιοκτήτες αναμένεται να έχουν άμεση επαφή με την Red Bull προκειμένου να φτιάξουν το όχημα στα… μέτρα τους. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περάσουν χρόνο στους προσομοιωτές της ομάδας στην ανάπτυξη προγραμμάτων οχημάτων και στην εκπαίδευση στην πίστα προκειμένου να είναι σε θέση να το χειρίζονται. Τέλος σημειώνεται ότι το εργοστάσιο της Red Bull θα συντηρεί κάθε αυτοκίνητο.

Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, δήλωσε: «Το RB17 σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην εξέλιξη της Red Bull Advanced Technologies, η οποία πλέον είναι πλήρως ικανή να δημιουργήσει και να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής».

Ο Νιούι πρόσθεσε: «Το RB17 ενσωματώνει όλα όσα γνωρίζουμε για τη δημιουργία μονοθεσίων της Formula 1 που κέρδισαν πρωταθλήματα σε ένα πακέτο που προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα απόδοσης σε ένα διθέσιο αυτοκίνητο πίστας».

  • Εμφανίσεις: 11

Ρατσιστικό σχόλιο από παλαίμαχο πιλότο της F1 προς τον Λιούις Χάμιλτον – Άμεση αντίδραση από την FIA

Ρατσιστικό σχόλιο από παλαίμαχο πιλότο της F1 προς τον Λιούις Χάμιλτον – Άμεση αντίδραση από την FIA
Ο παλαίμαχος οδηγός της F1 και τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Νέλσον Πικέ, προέβησε ρατσιστικό σχόλιο προς τον Λιούις Χάμιλτον.  

Σάλος έχει προκληθεί μερικές ημέρες πριν το Βρετανικό Γκραν Πρι, καθώς ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Νέλσον Πικέ χρησιμοποίησε ρατσιστικά υβριστικά λόγια για τον Λιούις Χάμιλτον, με την F1 και την FIA να κάνουν δηλώσεις ενάντια σε αυτές τις τοποθετήσεις.

Πιο συγκεκριμένα ο 69χρονος Βραζιλιάνος ήταν καλεσμένςο σε μια εκπομπή και συζητούσε για το ατύχημα μεταξύ του Χάμιλτον και του οδηγού της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν, στον περσινό αγώνα επί αγγλικού εδάφους. Περιέγραψε το περιστατικό ως «αστείο», είπε ότι ο βρετανός πιλότος της Mercedes ήταν «τυχερός» που ο Φερστάπεν μόνο συνετρίβη και χρησιμοποίησε έναν ρατσιστικό χαρακτηρισμό για να εκφράσει την άποψή του ότι ο Χάμιλτον είχε κάνει λάθος.

Η φράση αυτή ξεσήκωσε τόσο τον ίδιο τον οδηγό όσο και την ομοσπονδία, οι οποίοι έκαναν δηλώσεις, με τον Χάμιλτον να τονίζει ότι: «Είναι κάτι περισσότερο από την χρήση της γλώσσας. Αυτές οι αρχαϊκές νοοτροπίες πρέπει να αλλάξουν και δεν έχουν θέση στο άθλημά μας. Περιβάλλομαι από αυτές τις συμπεριφορές και έχω βάλει στόχο να τις αλλάξω. Υπήρξε πολύς χρόνος για να μάθουμε. Ήρθε η ώρα για δράση».

{https://twitter.com/LewisHamilton/status/1541750081296244736}

Ο Νέλσον, πατέρας της συντρόφου του Φερστάπεν, Κέλι Πικέ, και κατά την διάρκεια της καριέρας του είχε χαρακτηριστεί ως το… κακό παιδί, τόσο για το επιθετικό στυλ οδήγησής του όσο και για τον έντονο χαρακτήρα του. Όμως μετά την απόσυρσή του από την F1 πολλές φορές έκανε προσβλητικά σχόλια για πρώην συναδέλφους του.

Η δήλωση της F1 ανέφερε: «Η ρατσιστική γλώσσα είναι απαράδεκτη σε οποιαδήποτε μορφή και δεν έχει κανένα ρόλο στην κοινωνία. Ο Λιούις είναι ένας απίστευτος πρεσβευτής για το άθλημά μας και αξίζει σεβασμό.
Οι ακούραστες προσπάθειές του να εξαλείψει τη διαφορετικότητα και να βοηθήσει στην ένταξη ατόμων στο σπορ είναι ένα μάθημα για πολλούς και κάτι στο οποίο έχουμε δεσμευτεί στη F1».

 {https://twitter.com/F1/status/1541719302876823552}

«Καταδικάζουμε με τον πιο έντονο τρόπο κάθε χρήση ρατσιστικής ή μεροληπτικής γλώσσας οποιουδήποτε είδους», δήλωσε η Mercedes. «Ο Λιούις έχει πρωτοστατήσει στις προσπάθειες του αθλήματός μας για την καταπολέμηση του ρατσισμού και είναι πραγματικός πρωταθλητής της διαφορετικότητας εντός και εκτός πίστας. Μαζί, μοιραζόμαστε ένα όραμα για ένα ποικιλόμορφο και χωρίς αποκλεισμούς σπορ, και αυτό το περιστατικό υπογραμμίζει τη θεμελιώδη σημασία της συνέχισης της προσπάθειας για ένα καλύτερο μέλλον».

{https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1541711270847680515}

Η FIA, το διοικητικό όργανο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, δήλωσε: «Η FIA καταδικάζει σθεναρά κάθε ρατσιστική ή μεροληπτική γλώσσα και συμπεριφορά, η οποία δεν έχει θέση στον αθλητισμό ή στην ευρύτερη κοινωνία. Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στον Λιούις Χάμιλτον και υποστηρίζουμε πλήρως τη δέσμευσή του για ισότητα, διαφορετικότητα και συμπερίληψη στον μηχανοκίνητο αθλητισμό».

{https://twitter.com/fia/status/1541724968005820416}

  • Εμφανίσεις: 49

F1: Τι περιμένουμε από το Βρετανικό Γκραν Πρι

F1: Τι περιμένουμε από το Βρετανικό Γκραν Πρι
Όλα είναι έτοιμα για τον 10ο γύρο της F1, με το παγκόσμιο πρωτάθλημα να πηγαίνει στην Μεγάλη Βρετανία και την πίστα του «Σίλβερστοουν».

Λίγες ημέρες απέμειναν για έναν από τους πιο συναρπαστικούς αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1, με την ιστορική πίστα του «Σίλβερστοουν» να υποδέχεται τους 20 οδηγούς για το Βρετανικό Γκραν Πρι. Ένας αγώνας που ανέκαθεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, καθώς η δομή της πίστας είναι τέτοια που… διευκολύνει τα προσπεράσματα σε πολλά σημεία και να πολλούς τρόπους.

Όμως το Γκραν Πρι της Βρετανίας θα είναι συναρπαστικό καθώς το ενδιαφέρον συγκεντρώνεται σε ορισμένα πρόσωπα, ομάδες και… συνθήκες.

{https://twitter.com/F1/status/1541377952486723584}

Η «απάντηση» του Λεκλέρ

Μέχρι στιγμής, ο Σαρλ Λεκλέρ έχει δει πολλές πιθανές νίκες να του… φεύγουν μέσα από τα χέρια, λόγω αναξιοπιστίας μονοθεσίου και στρατηγικών επιλογών από την ομάδα, όμως το Βρετανικό Γκραν Πρι μπορεί να φέρει τα πάνω-κάτω και να ξαναμπεί στην διεκδίκηση του τίτλου.

Οι αλλαγές που έκανε η Ferrari στο Γκραν Πρι του Καναδά, τον βοήθησαν να τερματίσει στην 7η θέση (καθώς εκκίνησε από την 19η) όμως είπε ότι χρειάζεται να πιέσει περισσότερο για να φέρει ένα καλύτερο αποτέλεσμα στην «Σκουντερία». Οπότε ο επερχόμενος αγώνας είναι μία ευκαιρία για τον Μονεγάσκο ώστε να… απαντήσει στους επικριτές του, όμως πρέπει να την αξιοποιήσει σωστά.

Το «θαύμα» της Mercedes

Η Γερμανική ομάδα μπορεί να γνωρίζει ότι ο ρυθμός της είναι πιο αργός από τις Ferrari και Red Bull, όμως έχει μεγάλη εμπειρία στο Βρετανικό Γκραν Πρι, έχοντας κερδίσει οκτώ από τους εννέα τελευταίους αγώνες.

Τα «ασημένια βέλη» έχουν δηλώσει ότι δουλεύουν συνεχώς πάνω στην αναβάθμιση του μονοθεσίου και την βελτίωση της εμπειρίας οδήγησης για τους πιλότους της (Λιούις Χάμιλτον – Τζορτζ Ράσελ) οι οποίοι για πρώτη φορά θα αγωνιστούν υπό τα ίδια χρώματα στον αγώνα της πατρίδας τους.

«Η πίστα μας ταιριάζει αρκετά, οπότε πρέπει να εκμεταλλευτούμε τις συνθήκες και να πάρουμε το μέγιστο», είπε ο τεχνικός διευθυντής Μάικ Έλιοτ. «Ένα πράγμα για το οποίο μπορείτε να είστε σίγουροι είναι ότι θα πιέσουμε το μονοθέσιο όσο περισσότερο μπορούμε».

{https://twitter.com/F1/status/1541434174237822976}

Οι ομάδες, η FIA και η αλλαγές κανονισμών

Ωστόσο, η Mercedes είχε μια απόσπαση της προσοχής εκτός πίστας στον Καναδά, αφού η FIA εξέδωσε μια Τεχνική Οδηγία με στόχο να θέσει ένα όριο για αποδεκτά επίπεδα αναπήδησης (σ.σ. Porpising). Κριτήριο ήταν η ασφάλεια των οδηγών, αλλά οι υπόλοιπες ομάδες ισχυρίστηκαν ότι ήταν μια κίνηση που στόχευε περισσότερο στη… επίλυση στων προβλημάτων της Mercedes παρά σε οτιδήποτε άλλο.

Πολλά… ντεσιμπέλ

Το «Σίλβερστοουν» είναι μία πίστα την οποία ανέκαθεν αγαπούσαν οι φίλαθλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και δη οι βρετανοί, γεγονός που σημαίνει ότι χιλιάδες άτομα συγκεντρώνονται κάθε χρόνο για να δουν από κοντά το Γκραν Πρι.

Έτσι ο ενθουσιασμός, το πάθος και η παράδοση της F1 κυριαρχούν στις κερκίδες της πίστας, με αποτέλεσμα οι οπαδοί να δημιουργούν μία μοναδική ατμόσφαιρα καθ’ όλη την διάρκεια του τριημέρου. Έχει μία από τις πιο «φασαριόζικες» εξέδρες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα (σ.σ. μαζί με Βραζιλία, Μεξικό, Μόντσα…) και το κλίμα την ημέρα του αγώνα είναι εξαιρετικό.

 

  • Εμφανίσεις: 49

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

WebCenter - Smart Internet Solutions
Τάτσης Άγγελος - Τζίμα Αριστέα - Οδοντοτεχνικό Εργαστήριο
ΝΙΚΑΣ – ΜΑΤΖΟΥΚΗ Ο.Ε.
ΗΠΕΙΡΟΣ OIL