Φερστάπεν και Αλόνσο «κοιτάζουν» κοινή συμμετοχή στο Le Mans

Φερστάπεν και Αλόνσο «κοιτάζουν» κοινή συμμετοχή στο Le Mans
Ο Μαξ Φερστάπεν εξέφρασε την φιλοδοξία του να αγωνιστεί στο Le Mans μαζί με τον Φερνάντο Αλόνσο.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της F1, Μαξ Φερστάπεν, σκέφτεται να επεκταθεί στους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού δηλώνοντας την επιθυμία του να τρέξει στον διάσημο αγώνα των 24 ωρών του Le Mans. Φέτος έκανε μία υποδειγματική χρονιά και όπως όλα δείχνουν η Red Bull θα του ετοιμάσει ένα μονοθέσιο για να είναι ακόμα καλύτερος το 2024, όμως δεν ξεχνά ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός δεν είναι μόνο η F1. «Αυτό που θέλω να αγωνιστώ είναι οι 24 ώρες του Le Mans», είπε.

Ο «Ιπτάμενος Ολλανδός» έχει εικόνες και αναμνήσεις από την πίστα στην οποία φιλοξενείται ο αγώνας, καθώς ο πατέρας του είχε αγωνιστεί εκεί στο παρελθόν. «Έχω πάει ήδη εκεί, όταν ο πατέρας μου έτρεξε στο Le Mans. Η ατμόσφαιρα είναι απίστευτη στην πίστα. Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που οδηγούν τη νύχτα, την αυγή... Νομίζω ότι είναι πολύ ωραίο», τόνισε.

Σημειώνεται ότι στον αγώνα του Le Mans υπάρχουν τριμελή πληρώματα, όμως ο Μαξ φαίνεται πως έχει βρει τον δεύτερο οδηγό που θα τον συνοδεύσει καθώς δήλωσε πως έχει μιλήσει ήδη με τον Φερνάντο Αλόνσο. Ο έμπειρος Ισπανός πιλότος, εκτός από τα δύο πρωταθλήματα της F1, έχει κατακτήσει δύο φορές τον αγώνα του Le Mans (2018 και 2019) οδηγώντας το αυτοκίνητο της Toyota Gazoo Racing μαζί με τους Σεμπαστιάν Μπουεμί και Καζούκι Νακατζίμα.

Ο Φερστάπεν είπε: «Μίλησα με τον Φερνάντο για το ενδεχόμενο να αγωνιστούμε. για αυτό. Κι εκείνος είπε ότι θα ήθελε να το ξανακάνει μαζί μου. Έτσι του είπα ότι θα ήταν υπέροχο. Το μόνο πράγμα είναι, για το Le Mans, δεν υπάρχει ελάχιστο βάρος για τον οδηγό. Είμαι αρκετά βαρύς οδηγός, οπότε θα έπρεπε να βρω ελαφρούς συμπαίκτες... Ο Φερνάντο είναι αρκετά ελαφρύς, οπότε αυτό θα ήταν πολύ καλό για εμάς».

Ο αγώνας γίνεται κάθε χρόνο το καλοκαίρι, γεγονός που σημαίνει ότι η σεζόν της F1 βρίσκεται σε εξέλιξη, οπότε για να δούμε τους Φερστάπεν και Αλόνσο να οδηγούν στο Le Mans σημαίνει ότι θα πρέπει να τους… στερηθούμε από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

  • Εμφανίσεις: 31

Tα τρικ των εταιρειών για να κοιτάμε στον δρόμο και όχι στις οθόνες των αυτοκινήτων μας

Tα τρικ των εταιρειών για να κοιτάμε στον δρόμο και όχι στις οθόνες των αυτοκινήτων μας
Η απόσπαση της προσοχής του οδηγού από τις μεγάλες οθόνες των αυτοκινήτων έχει εξελιχθεί σε σύγχρονη μάστιγα και θεωρείται εξίσου επικίνδυνη με την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.

Σε μια τεράστια απειλή για την οδική ασφάλεια έχουν εξελιχθεί οι μεγάλες οθόνες, που υπάρχουν πλέον μέσα σε κάθε σύγχρονο αυτοκίνητο και φροντίζουν για την πληροφόρηση και την ψυχαγωγία οδηγού και επιβατών.

Η διαχείριση ωστόσο μίας οθόνης αφής αποσπά για κάποια πολύτιμα δευτερόλεπτα την προσοχή του οδηγού από τον δρόμο κατά τη διάρκεια των οποίων κινείται το όχημα ουσιαστικά σε τυφλή πορεία. Αυτήν τη στιγμή εκτιμάται, ότι το ένα στα τρία τροχαία ατυχήματα στην Ευρώπη οφείλεται στην έλλειψη προσοχής του οδηγού, ενώ ο βρετανικός οργανισμός οδικής ασφάλειας IAM RoadSmart είχε καταλήξει πριν μερικά χρόνια στο συμπέρασμα, ότι η ενασχόληση με τις οθόνες πολυμέσων του αυτοκινήτου είναι πιο επικίνδυνη από την οδήγηση στο όριο μέθης ή ακόμη και από τη χρήση κάνναβης πριν την οδήγηση!

Στο εξωτερικό δυναμώνουν οι φωνές ενάντια στις οθόνες αφής των σύγχρονων αυτοκινήτων, ωστόσο πρόκειται για έναν δρόμο χωρίς επιστροφή. Οι οθόνες αποτελούν πλέον καθοριστικό κριτήριο επιλογής για τους πελάτες των αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίοι έχουν εθιστεί στη χρήση Smartphones και Tablets και θα τους φαινόταν αδιανόητο το λανσάρισμα ενός νέου μοντέλου με μια μικροσκοπική οθόνη. Οι εταιρείες αυτοκινήτου προσπαθούν λοιπόν να αντιμετωπίσουν αυτό το υπαρκτό και σημαντικό πρόβλημα εφαρμόζοντας τα εξής τρικ, με τα οποία ευελπιστούν ότι θα βελτιώσουν αισθητά την κατάσταση:

Μεγάλες ενδείξεις

idisplay2_1_8b6de.jpg

Η συνεχής αύξηση των διαστάσεων των οθονών βοηθά τους σχεδιαστές τους να μεγαλώσουν το μέγεθος των ενδείξεων και των επιφανειών αφής, οπότε γίνεται ευκολότερη και γρηγορότερη η διαχείριση των διαφόρων εντολών.

Φωνητικές εντολές

Τα επόμενα χρόνια θα γίνεται η διαχείριση των περισσότερων λειτουργιών του αυτοκινήτου μας μέσω φωνητικών εντολών και δεν θα χρειάζεται να ψάχνουμε στις οθόνες μας. Ο οδηγός θα αναφέρει για παράδειγμα, ότι κρυώνουν τα πόδια του και όλες οι αναγκαίες ρυθμίσεις (θερμοκρασία, ένταση, διεύθυνση αέρα, κλπ.) θα γίνονται από τα ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος.

Κλασικά χειριστήρια

idisplay3_1_57f61.jpg

Ορισμένα χειριστήρια, όπως π.χ. για τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, θα λειτουργούν με τον κλασικό τρόπο και όχι ψηφιακά, ενώ τα χειριστήρια στο τιμόνι θα παραμείνουν και στο μέλλον με τη μορφή αναλογικών πλήκτρων και διακοπτών. Έτσι θα μπορεί να κάνει ο οδηγός τις απαιτούμενες ρυθμίσεις με τα δάχτυλα του, χωρίς να παίρνει το βλέμμα του από τον δρόμο.

Ηead Up Displays

idisplay4_1_5839a.jpg

Μία σημαντική εναλλακτική λύση θα αποτελέσουν και οι οθόνες προβολής των σημαντικότερων πληροφοριών για τον οδηγό στο μπροστινό παρμπρίζ. Τα γνωστά μας Head Up Displays εξελίσσονται, ώστε να προσφέρουν μια μεγάλη γκάμα πληροφοριών και να καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ενημέρωσης του οδηγού, που θα τον βοηθά να μην ψάχνει στην οθόνη. Το κόστος τους θα μειωθεί σταδιακά και θεωρείται πολύ πιθανό, ότι σε λίγα χρόνια θα περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό σχεδόν όλων των αυτοκινήτων.

  • Εμφανίσεις: 41

Τα 5 βήματα για να βάλουμε εμπρός με καλώδια ένα αυτοκίνητο με άδεια μπαταρία

Τα 5 βήματα για να βάλουμε εμπρός με καλώδια ένα αυτοκίνητο με άδεια μπαταρία
Πώς δίνουμε ρεύμα με καλώδια για να πάρει εμπρός ένα όχημα με αποφορτισμένη μπαταρία, η οποία αδειάζει εύκολα τον χειμώνα εξαιτίας των χαμηλών θερμοκρασιών και της υγρασίας.

Οι περισσότερες κλήσεις που δέχονται οι οδικές βοήθειες τις κρύες ημέρες του χειμώνα είναι από οχήματα, που έχουν μείνει στοn δρόμο εξαιτίας άδειας μπαταρίας. Άρα είναι χρήσιμο να έχουμε πάντα μέσα στο αυτοκίνητο μας ένα σετ καλωδίων, για να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε άμεσα τέτοιες καταστάσεις είτε πρόκειται για το δικό μας αυτοκίνητο είτε για να βοηθήσουμε κάποιον άλλον.

Πριν ξεκινήσουμε ωστόσο τη διαδικασία θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι και τα δύο οχήματα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με μπαταρίες ίδιας τάσης (π.χ. 12 Volt) και να απέχουν μεν λίγο, αλλά να μην ακουμπούν το ένα το άλλο. Από εκεί και μετά ακολουθούμε πιστά τα εξής πέντε βήματα, ώστε να αποφύγουμε ενδεχόμενες βλάβες σε κάποιο από τα δύο οχήματα.

1ο βήμα

Βάζουμε μπροστά τον κινητήρα του αυτοκινήτου με τη γεμάτη μπαταρία και συνδέουμε τη μία δαγκάνα του κόκκινου καλωδίου στον θετικό πόλο της άδειας μπαταρίας. Ακολούθως συνδέουμε την άλλη άκρη του κόκκινου καλωδίου στον θετικό πόλο της φορτισμένης μπαταρίας.

2ο βήμα

Στην επόμενη φάση συνδέουμε τη μία δαγκάνα του μαύρου καλωδίου στον αρνητικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας και ακολούθως πιάνουμε την άλλη δαγκάνα σε ένα μεταλλικό τμήμα ή και στο ίδιο το μπλοκ του κινητήρα του οχήματος με την άδεια μπαταρία. Αν κάνουμε το λάθος και συνδέσουμε τη δαγκάνα με τον αρνητικό πόλο της αποφορτισμένης μπαταρίας και όχι με λαμαρίνα, τότε μπορεί να δημιουργηθούν σπινθήρες που θα προκαλέσουν ακόμη και την έκρηξη της.

3ο βήμα

Γυρνάμε τη μίζα και βάζουμε μπροστά το όχημα με την άδεια μπαταρία, πατώντας ταυτόχρονα ελαφρά το γκάζι του αυτοκινήτου με τη φορτισμένη μπαταρία. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα, τότε θα πρέπει να πάρει το αυτοκίνητο με την αποφορτισμένη μπαταρία εμπρός, αλλιώς έχει χαλάσει η μπαταρία ή το δυναμό, οπότε πρέπει να πάει το όχημα στο συνεργείο. Οι κινητήρες των δύο αυτοκινήτων πρέπει να συνεχίσουν να λειτουργούν για κάποιο διάστημα, π.χ. μεταξύ μισού και ενός λεπτού, ενώ ανάβουμε στο όχημα που είχε μείνει από μπαταρία τα φώτα, το θερμαινόμενο παρμπρίζ, τον εξαερισμό, κλπ., για να αποφύγουμε ζημιές στα ηλεκτρονικά συστήματα εξαιτίας υπερβολικής τάσης του κυκλώματος.

4ο βήμα

Ακολούθως σβήνουμε τον κινητήρα του αυτοκινήτου, που χρησίμευσε ως πάροχος ρεύματος και αποσυνδέουμε τα καλώδια κάνοντας ακριβώς την ίδια διαδικασία αντίστροφα. Ο κινητήρας του οχήματος του λήπτη παραμένει σε λειτουργία, ενώ σβήνουμε φώτα, θερμαινόμενο παρμπρίζ, κλπ, εφόσον δεν χρειάζονται.

5ο βήμα

Για να φορτιστεί περισσότερο η μπαταρία, που είχε αδειάσει, πρέπει να κάνουμε με το αυτοκίνητο μια βόλτα περίπου μισής ώρας σε διαδρομές εκτός πόλης, αλλιώς κινδυνεύουμε να μείνουμε πάλι με τα κρύα. Εννοείται, ότι αν έχουμε αντιμετωπίσει πρόβλημα με τηn μπαταρία, θα πρέπει να επισκεφθούμε ένα ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων, για να διαγνώσει σε τι κατάσταση βρίσκεται.

  • Εμφανίσεις: 81

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Galaxy Hotel
Σ' αναμμένα Κάρβουνα
George Coiffure
ΕΠΙΠΛΑ ΑΦΟΙ ΤΑΣΣΟΥ
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline