Προληπτικός ‘Ελεγχος & Ενημέρωση για την Οστεοπόρωση

Προληπτικός ‘Ελεγχος & Ενημέρωση για την Οστεοπόρωση

 

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Οστεοπόρωσης, η Mercedes-Benz Ελλάς

σε συνεργασία με τον Σύλλογο Σκελετικής Υγείας «Πεταλούδα» διοργάνωσε εκδήλωση προληπτικού ελέγχου και ενημέρωσης των εργαζόμενων για την οστεοπόρωση στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Ν. Κηφισιά.
Μετά τις μετρήσεις προληπτικού ελέγχου οστικής πυκνότητας σε όλους τους ενδιαφερόμενους, ακολούθησαν πολύ ενδιαφέρουσες ενημερωτικές ομιλίες με θέμα «Σύγχρονες Αντιλήψεις για τη Διάγνωση και την Αντιμετώπιση της Οστεοπόρωσης» από τον ορθοπεδικό Δρ. Πέτρο Κυριαζόπουλο και «Το Κοινωνικό Πρόσωπο της Οστεοπόρωσης στην Ελλάδα» από την Πρόεδρο του Συλλόγου Σκελετικής Υγείας «Πεταλούδα», κα Μέμη Τσεκούρα. Τέλος, ο ορθοπεδικός είχε κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τους εργαζόμενους για την αξιολόγηση των αρχικών ευρημάτων του προληπτικού ελέγχου.
Το παρόν σε αυτήν την ξεχωριστή εκδήλωση έδωσε πλήθος εργαζομένων της εταιρείας καθώς και ενδιαφερόμενα μέλη των οικογενειών τους. Το κοινό συμμετείχε ενεργά με ερωτήσεις και διαπιστώσεις, οι οποίες βοήθησαν σημαντικά στην καλύτερη κατανόηση των επιπτώσεων της οστεοπόρωσης στην καθημερινή ζωή και την επιτακτική ανάγκη για ισορροπημένη διατροφή και άσκηση για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλου!

 

  • Εμφανίσεις: 265

To ειδικό SEAT Leon «φύλακας άγγελος»

To ειδικό SEAT Leon «φύλακας άγγελος»

 

Από τις 14 έως τις 16 Νοεμβρίου, η SEAT θα παρουσιάσει τις πιο σημαντικές ανακαλύψεις της στο τομέα της έξυπνης κινητικότητας

στο Smart Expo World Congress 2017. Οι εξελίξεις που παρουσιάζονται στοχεύουν στη παροχή λύσεων για κάθε έναν από τους τέσσερις πυλώνες του Σχεδίου Αστικής Κινητικότητας του Συμβουλίου της Βαρκελώνης και επιδιώκουν ασφαλή, αποτελεσματική και βιώσιμη κινητικότητα.

Στο τομέα της ασφαλούς κινητικότητας, η SEAT παρουσιάζει το concept car Leon Cristobal, το ασφαλέστερο όχημα στην ιστορία της μάρκας. Ένας πραγματικός «φύλακας άγγελος» που συγκεντρώνει τις πιο προηγμένες τεχνολογίες ασφαλείας με στόχο τη μείωση των κύριων αιτιών ατυχημάτων που οφείλονται στο ανθρώπινο λάθος. Οι προαιρετικές λειτουργίες περιλαμβάνουν τo Coach Drive, το οποίο εκπέμπει προειδοποιήσεις ασφαλείας και ελαχιστοποιεί την απόσπαση του οδηγού ή το Black Box που καταγράφει δεδομένα και εικόνες κατά την οδήγηση που αποστέλλονται σε επιλεγμένο Smartphone σε περίπτωση ατυχήματος.

Επιπρόσθετα και με στόχο την παροχή λύσεων για αποτελεσματική κινητικότητα στη πόλη, το SEAT Metropolis: Lab Barcelona θα παρουσιάσει τα πρώτα αποτελέσματα του πάνω στα οποίο εργάζεται από την αρχή της δημιουργίας του τον περασμένο Απρίλιο. Το έργο αποτελείται από μία εφαρμογή με στόχο τη βελτίωση της κινητικότητας στη Βαρκελώνη, με λειτουργίες που περιλαμβάνουν ένδειξη τοποθεσιών όπου εκτελούνται έργα που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την κυκλοφορία ή επισήμανση των «μαύρων σημείων» με τη μεγαλύτερη συγκέντρωση ατυχημάτων στη πόλη.

Στο τομέα της βελτίωσης της βιώσιμης κινητικότητας, ένας στόλος από δέκα πρωτότυπα eMii, τα οποία σύντομα θα τεθούν στη διάθεση των εργαζομένων του Metropolis: Lab Barcelona και Pier 01, θα αποτελέσει ένα ακόμη highlight της εκδήλωσης.

Επιπρόσθετα, μία καινοτόμος λύση παρουσιάζεται από τη CARNET, το μοναδικό ερευνητικό κέντρο αστικής κινητικότητας της Βαρκελώνης που ιδρύθηκε από τη SEAT, το Ερευνητικό Κέντρο του Volkswagen Group και το Πολυτεχνείο της Καταλονίας. Η λύση αυτή είναι ένα Virtual Mobility Lab, ένα εργαστήρι εικονικής κινητικότητας με εργαλεία προσομοίωσης που αναλύει και αξιολογεί τον αντίκτυπο των projects έξυπνης κινητικότητας στη Βαρκελώνη και επιτρέπει την εξαγωγή αποτελεσμάτων πριν την εφαρμογή των πιλοτικών έργων.

 

Autonomous Driving Challenge
Η πρόκληση αυτή, που απευθύνεται σε φοιτητές με τεχνική κατάρτιση στον τομέα της ρομποτικής υπό τη καθοδήγηση του CARNET, επιβραβεύει τα νέα μοντέλα και επιτρέπει στους συμμετέχοντες να αναπτύξουν πλήρως αυτόνομες λειτουργίες οδήγησης.

Μετά από μήνες προετοιμασίας από τους φοιτητές και τους διοργανωτές της πρωτοβουλίας, θα πραγματοποιηθεί μία εκδήλωση κατά τη διάρκεια του Smart City Expo με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 50 φοιτητών με τεχνική κατάρτιση στη ρομποτική από εννέα πανεπιστήμια. Το project αυτό επιδιώκει την ανάπτυξη λογισμικού που προωθεί ένα μοντέλο μέσω κλειστού κυκλώματος. Περαιτέρω μπορεί να εφαρμοστεί και να κλιμακωθεί σε αυτόνομους αλγόριθμους οδήγησης σε πραγματικό χρόνο δίνοντας έτσι στους σπουδαστές τη δυνατότητα συμμετοχής στη δημιουργία αυτής της μελλοντικής ιδέας κινητικότητας.

 

 

 

  • Εμφανίσεις: 267

ΠΡΩΤΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ CITROËN C3 R5!

ΠΡΩΤΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ CITROËN C3 R5!

 

Από το 2013, οι κανονισμοί της κατηγορίας R5 από τη FIA, οδήγησαν στην παρουσίαση μιας νέας γενιάς αυτοκινήτων για αγώνες ράλι.

Σχεδιασμένα για ιδιωτικές ομάδες και οδηγούς, τα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας περιορισμένου κόστους, πολύ συχνά περιγράφονται ως “μίνι WRC” λόγω των τεχνικών χαρακτηριστικών τους που περιλαμβάνουν: Μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, κινητήρα turbo 1,6 λίτρων με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού που αποδίδει περί τα 280 άλογα, σειριακό ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και άλλα μοναδικά χαρακτηριστικά.

Η επιτυχία της κατηγορίας, φαίνεται και από την απήχηση που έχει σε παγκόσμιο επίπεδο. Tα αυτοκίνητα της R5 χρησιμοποιούνται στο WRC 2, στο ERC και σε πολλά εθνικά πρωταθλήματα. Η κορυφαία επιλογή της Citroën Racing αναφορικά με τις επιλογές που έχουν οι ιδιώτες για αγώνες, το C3 R5, θα είναι πολύ σύντομα “ετοιμοπόλεμο”!

Ο επικεφαλής της Citroën Racing Team, Yves Matton, εξηγεί πως “με την ολοκλήρωση των δοκιμών εξέλιξης αυτής της εβδομάδας, φτάνουμε στο στόχο του να έχουμε έτοιμο το αυτοκίνητο στα χέρια μας. Η οδηγία που είχαμε δώσει στο τεχνικό επιτελείο ήταν σαφής: θέλαμε το Citroën C3 R5 να οριοθετεί εκ νέου την κατηγορία, σε ότι αφορά τους τομείς την απόδοσης, της αξιοπιστίας αλλά και του συγκρατημένου κόστους χρήσης. Με αυτό σαν στόχο, χρησιμοποιήσαμε όλη την εμπειρία που έχει αποκομίσει η Citroën Racing από την εμπλοκή της στο WRC, ενώ προσθέσαμε και την τεχνογνωσία κορυφαίων εταιρειών - προμηθευτών του χώρου, όπως είναι η Sadev για το κιβώτιο ταχυτήτων και τη μετάδοση γενικότερα και η Reiger για την ανάρτηση του αυτοκινήτου. Οι κορυφαίοι οδηγοί της Citroën Racing παίρνουν μέρος σε όλα τα στάδια της εξέλιξης του νέου αγωνιστικού: ο Stéphane Lefebvre και ο Craig Breen είναι αυτοί που μας δίνουν στοιχεία κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου δοκιμών, μαζί με τον Yoann Bonato, που είναι ο επικεφαλής στη βαθμολογία του Γαλλικού Πρωταθλήματος Ράλι".

Ο σχεδιασμός του Citroën C3 R5 ξεκίνησε πριν ένα χρόνο περίπου. Εκτός της προεργασίας που είχε γίνει στο σχεδιασμό και σε επίπεδο προγραμματισμού των εργασιών, τα περισσότερα μηχανικά μέρη έχουν ήδη δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες, με αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται για τις δοκιμές από τις αρχές του 2017.

“Για την πρεμιέρα του αυτοκινήτου και την πρώτη του εμφάνιση, είμαστε πολύ κοντά στο να ορίσουμε πως θα είναι το αυτοκίνητο που θα προσφέρουμε στους πελάτες μας. Οι δοκιμές σε χωμάτινες διαδρομές, με πολλά διαφορετικά είδη επιφάνειας, συνεχίζονται, για να ελέγξουμε τη στιβαρότητα του αυτοκινήτου και να μπορέσουμε να κάνουμε τις τελικές ρυθμίσεις για το βασικό set-up σε ότι αφορά την ανάρτηση και τον προγραμματισμό του κινητήρα” εξηγεί ο Pierre Budar, επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης, για τα μοντέλα του τμήματος Customer Racing. “Υπάρχουν κοινά στοιχεία μεταξύ του C3 R5 και του C3 WRC: το roll cage και των δύο αυτοκινήτων για παράδειγμα, έχει σχεδιαστεί από τον ίδιο μηχανικό. Έχουν χρησιμοποιηθεί οι ίδιες λύσεις σε πολλές περιπτώσεις, με την ανάλογη προσαρμογή στους κανονισμούς της κατηγορίας αλλά και τους περιορισμούς που θέτει η περιορισμένη τους παραγωγή. Για αυτό το λόγο και ο κινητήρας είναι εξελιγμένος από την ίδια την Citroën. Βασίζεται στο μηχανικό σύνολο που έχει το C3 στη γκάμα του και έτσι εξασφαλίζεται ο ιδανικός συνδυασμός κορυφαίας απόδοσης και αξιοπιστίας. Σημαντικό είναι επίσης και το γεγονός πως έχουμε επιλέξει τους καλύτερους προμηθευτές. Συνολικά, έχουμε ένα εξαιρετικό προϊόν, ικανό να καλύψει τις ανάγκες και τους στόχους των πελατών που θα επιλέξουν το Citroën C3 R5 για την αγωνιστική τους δραστηριότητα”.

Μετά από αυτή την πρώτη περίοδο δοκιμών, η Citroën Racing θα συνεχίσει την εξέλιξη του C3 R5 σε χώμα και άσφαλτο, έχοντας εξασφαλίσει τη συμμετοχή οδηγών με διαφορετικά στυλ στην οδήγηση, καθώς ο στόχος είναι να προσφέρει την καλύτερη δυνατή βάση για προσαρμογή στο εκάστοτε οδηγικό προφίλ. Η διαδικασία για την homologation του Citroën C3 R5 από τη FIA, έχει προγραμματιστεί να γίνει μέσα στο 2018.

  • Εμφανίσεις: 294

+ Σας ενδιαφερουν...

val m amo

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

VIDEOS