Χάμιλτον: «Θέλω να είμαι στην F1 ακόμα και μετά τα 40 μου χρόνια»

Χάμιλτον: «Θέλω να είμαι στην F1 ακόμα και μετά τα 40 μου χρόνια»
Ο Λιούις Χάμιλτον υποστήριξε πως θα είναι για αρκετά χρόνια ενεργός στην F1 παρόλο που πλησιάζει τα 40 χρόνια ζωής.

Η νέα συμφωνία του Αλόνσο με την Aston Martin θα τον κρατήσει στην F1 τουλάχιστον μέχρι το 2026, δηλαδή μετά τα 45α γενέθλιά του, με τον Λιούις Χάμιλτον να εμπνέεται από αυτό και να θέλει να παραμείνει περισσότερο.

Ο Χάμιλτον θα είναι 40 ετών την επόμενη χρονιά, όταν θα κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του με τη μεταγραφή στην Ferrari. «Δεν είμαι ο γηραιότερος οδηγός εδώ. Θα αγωνίζομαι για αρκετό καιρό ακόμα, οπότε είναι καλό που ο Αλόνσο βρίσκεται στο γκριντ».

«Ο Φερνάντο είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς, έχει την εμπειρία, την διάθεση και την ταχύτητα για να παραμείνει στο υψηλότερο επίπεδο. Δείχνει τη νέα εποχή του αθλητή, τι μπορεί το ανθρώπινο σώμα αν το μυαλό είναι υγιές και υπάρχει θέληση», πρόσθεσε.

Μιλώντας πριν από το Grand Prix της Κίνας αυτού του Σαββατοκύριακου, ο επτά φορές πρωταθλητής πρόσθεσε: «Ποτέ δεν πίστευα ότι θα βρίσκομαι σε αγώνες στα 40 μου. Αλλά η ζωή είναι ένα τόσο τρελό ταξίδι… Δεν νιώθω 40, γενικά νιώθω υπέροχα».

Η δέσμευση και η μακροζωία του Αλόνσο στη F1 θέτει νέα πρότυπα - θα είναι ο πρώτος οδηγός που θα αγωνιστεί στο κορυφαίο επίπεδο στα 40 του μετά τον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Jack Brabham, ο οποίος σημείωσε την τελευταία του νίκη σε ηλικία 44 ετών το 1970.

Τόσο ο Αλόνσο όσο και ο Χάμιλτον έχουν αποδείξει ότι είναι ταχύτατοι και ικανοί να ανταπεξέλθουν υπό δύσκολες συνθήκες, οπότε το γεγονός ότι συνεχίζουν να βρίσκονται στο γκριντ της F1 και να διεκδικούν βάθρα σημαίνει ότι δεν έχουν χάσει την… φλόγα μέσα τους. Έτσι οι μόνοι που επωφελούνται από αυτό είναι οι φίλαθλοι!

  • Εμφανίσεις: 42

Αποκλειστικό: H BMW δοκιμάζει τα μελλοντικά συστήματα αυτόνομης οδήγησης στην Ελλάδα (βίντεο)

Αποκλειστικό: H BMW δοκιμάζει τα μελλοντικά συστήματα αυτόνομης οδήγησης στην Ελλάδα (βίντεο)
Ο φακός του iEidiseis.gr συνέλαβε μια καμουφλαρισμένη BMW X5 να δοκιμάζει ένα προηγμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης στους δρόμους της Αθήνας.

Το μέλλον ανήκει στα οχήματα αυτόνομης οδήγησης, που θα μπορούν να κινούνται με απόλυτη ασφάλεια χωρίς οδηγό στο τιμόνι τους. Αυτή τη στιγμή διαθέτουν τα περισσότερα νέα μοντέλα συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, τα οποία λειτουργούν απλά υποστηρικτικά προς τον οδηγό, ενώ απέχουμε πολύ από το ανώτατο στάδιο, που είναι το επίπεδο 5.

Η BMW ανήκει στις πρωτοπόρες εταιρείες εξέλιξης ρομποτικών οχημάτων και φαίνεται ότι βρήκε στην Ελλάδα τον ιδανικό τόπο για τη δοκιμή τους.

Ο φακός του iEidiseis.gr κατέγραψε μια καμουφλαρισμένη BMW X5 με γερμανικές πινακίδες της πόλης του Μονάχου, να πραγματοποιεί νυχτερινές διαδρομές στη Λεωφόρο Συγγρού, ενώ θεωρείται βέβαιο, ότι θα οργώσει και άλλες ελληνικές πόλεις και περιφέρειες.

{https://twitter.com/iEidiseisGR/status/1780906853842489712}

bmw 42b8c

Η άναρχη κυκλοφορία των αυτοκινήτων σε συνδυασμό με τις κακές υποδομές και την ελλιπή σήμανση του ελληνικού οδικού δικτύου αποτελούν πρόκληση για τα αυτόνομα οχήματα. Με άλλα λόγια, αν καταφέρνει και αντεπεξέρχεται με ασφάλεια ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης στις ελληνικές συνθήκες κυκλοφορίας, τότε βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο, για να τα πάει περίφημα και στις πιο ανεπτυγμένες χώρες, όπου είναι τα πράγματα σαφώς πιο οργανωμένα και ελεγχόμενα.

Δεν είναι μάλιστα τυχαίο, ότι αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες δοκιμάζουν την αντοχή των μελλοντικών μοντέλων τους σε σκληρή χρήση και τις δυνατότητες των φρένων και των αναρτήσεων σε ακραίες συνθήκες σε περιφέρειες της Ελλάδας με κακό οδικό δίκτυο. Έτσι έχουν θεαθεί κατά καιρούς καμουφλαρισμένα πρωτότυπα μελλοντικών μοντέλων παραγωγής, ενώ τώρα γίνεται το ίδιο και με τις ρομποτικές τεχνολογίες οχημάτων.

  • Εμφανίσεις: 36

Νέο Nissan Qashqai: Σε ποια σημεία άλλαξε το δημοφιλές SUV της ιαπωνικής μάρκας (βίντεο)

Νέο Nissan Qashqai: Σε ποια σημεία άλλαξε το δημοφιλές SUV της ιαπωνικής μάρκας (βίντεο)
Το ανανεωμένο Nissan Qashqai παραπέμπει σχεδιαστικά στο ηλεκτρικό Ariya και διαθέτει αναβαθμισμένο εξοπλισμό και βελτιωμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας.

Κάθε αλλαγή που γίνεται στο Qashqai επηρεάζει καθοριστικά τις συνολικές πωλήσεις της Nissan, αφού το δημοφιλές SUV αποτελεί ένα από τα διαχρονικά best seller της κατηγορίας του, πανελλαδικά και πανευρωπαϊκά. Άρα, η ανανέωση του ιαπωνικού μοντέλου μετά το λανσάρισμα της τωρινής γενιάς το 2021 αποτελεί σημαντικό γεγονός, αλλά και μια αναγκαία κίνηση της Nissan για να μπορέσει να αντιμετωπίσει τους αξιόλογους ανταγωνιστές του.

inewqashqai2_1_85cb2.jpg

Η αναβάθμιση του Nissan Qashqai γίνεται αμέσως ορατή χάρη στις εκτεταμένες σχεδιαστικές αλλαγές του αμαξώματος του, που απέκτησε λεπτότερα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και ένα μεγάλο πλαίσιο σχήματος τραπεζίου, το οποίο περικλείει τις γρίλιες του ψυγείου και παραπέμπει οπτικά στο ηλεκτροκίνητο crossover Ariya. Στο πίσω μέρος αναδιαμορφώθηκε μόνο το εσωτερικό ντιζάιν των φώτων, ενώ διατηρήθηκε το σχήμα τους και στα ήδη υπάρχοντα χρώματα προστέθηκαν στοιχεία από σατινέ χρώμιο και μαύρο χρώμα. Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν πλέον το ιαπωνικό SUV με ζάντες νέου σχεδιασμού 17 έως 20 ιντσών και να επιλέξουν μεταξύ συνολικά 13 χρωμάτων, τρία από τα οποία είναι καινούργια.

inewqashqai3_1_15a46.jpg

Οι εξωτερικές διαστάσεις και το μεταξόνιο του αυτοκινήτου παρέμειναν ως είχαν (4,43 μέτρα μήκος, 2,67 μέτρα μεταξόνιο), οπότε δεν άλλαξε και η -έτσι κι αλλιώς- μεγάλη ευρυχωρία της καμπίνας επιβατών, αλλά και του πορτ - μπαγκάζ με όγκο 504 λίτρα. Έχουν γίνει ωστόσο στοχευμένες παρεμβάσεις, για παράδειγμα στην έκδοση Tekna προβλέπονται νέες επενδύσεις καθισμάτων, διακοσμητικά φιλετάκια χρωμίου και επενδύσεις από αλκαντάρα για το κόκπιτ, τα υποβραχιόνιο και την κεντρική κονσόλα. Στην Tekna+ έχει αλλάξει ο σχεδιασμός των καθισμάτων και στην N-Design προβλέπεται μια σύνθεση δέρματος και αλκαντάρα για το εσωτερικό.

inewqashqai4_1_6c5ce.jpg

Οι περισσότερες αλλαγές του Qashqai αφορούν στον εξοπλισμό ασφαλείας και στη βελτίωση της συνδεσιμότητας. Σημαντική αναβάθμιση συνιστά το σύστημα Around View Monitor με τέσσερις κάμερες για καλύτερο έλεγχο του περιβάλλοντος χώρου και δυνατότητα επιλογής μεταξύ οκτώ διαφορετικών οπτικών γωνιών. Επίσης υπάρχει η ρύθμιση του «αόρατου καπό», η οποία προβάλλει γραφιστικά τη θέση των τροχών και βοηθά πολύ στους επιτόπιους ελιγμούς και σε διαδρομές εκτός δρόμου.

inewqashqai5_1_42477.jpg

Ενδιαφέρον εμφανίζει και η δυνατότητα ρύθμισης ορισμένων συστημάτων υποστήριξης του οδηγού μέσω της λειτουργίας «Driver Assist Custom Mode», ώστε να προσαρμοστούν στο στυλ του οδηγού και να μην αντιδρούν τόσο έντονα. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης το μαύρο κουτί καταγραφής οδηγικών δεδομένων, το σύστημα ελέγχου του χώρου όταν κινείται το αυτοκίνητο με όπισθεν και ένας έξυπνος προσαρμοστής ταχύτητας. Πρόκειται για τρία στοιχεία, που θα πρέπει να φέρουν υποχρεωτικά όλα τα μοντέλα νέας γενιάς στην Ευρώπη από τον Ιούλιο του 2024, οπότε ήταν μονόδρομος η εγκατάσταση τους στο ανανεωμένο Nissan Qashqai.

inewqashqai6_1_3563f.jpg

Σημαντικές αλλαγές είχαμε και στο κρίσιμο κεφάλαιο της συνδεσιμότητας, όπου τώρα πλέον χρησιμοποιεί το σύστημα πολυμέσων του νέου Qashqai τις υπηρεσίες της Google και επιτρέπει φωνητικές εντολές μέσω του συνθηματικού «Hey Google», ενώ υπάρχει ασύρματη σύνδεση με τις πλατφόρμες Apple CarPlay και Android Auto. Η Nissan θα προσφέρει επίσης ένα νέο πακέτο ασύρματων συνδρομητικών υπηρεσιών μέσω των εφαρμογών «Nissan Connect Services App».

Καμία αλλαγή δεν προβλέπεται στα κινητήρια μηχανικά σύνολα του ανανεωμένου Nissan Qashqai. Έτσι έχουμε και πάλι τον γνωστό βενζινοκινητήρα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας με χωρητικότητα 1,3 λίτρων και 140 ή 158 ίππους (ο τελευταίος με δυνατότητα αυτόματου κιβωτίου και τετρακίνησης) και το E-Power με ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων και ένα μοτέρ βενζίνης ως πάροχο ενέργειας, που συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο σασμάν. Το νέο Nissan Qashqai θα βρίσκεται το καλοκαίρι στην Ελλάδα, οπότε θα μάθουμε τις τιμές και τους εξοπλισμούς των διαφόρων εκδόσεων.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

{https://www.youtube.com/watch?v=MGLLgvYRP8w}

  • Εμφανίσεις: 57

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Νίκος Τριανταφύλλου
Τάτσης Άγγελος - Τζίμα Αριστέα - Οδοντοτεχνικό Εργαστήριο
Ποδήλατο Γιαννούλη
Σ' αναμμένα Κάρβουνα
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline